A csomagot mindhárom modellváltozathoz elérhetővé tették, így kupé, ötajtós és kombi kivitelben is kérhetik az ügyfelek – egyelőre csak az Egyesült Királyságban. Habár kétségtelen, hogy az újdonság légüres térbe érkezett a Mégane palettáján belül, azt azért nem állíthatjuk, hogy a tervezők éppen középre lőtték be a GT220-at. Ez persze nem is csoda, hiszen rengeteg nyugat-európai országban – így az Egyesült Királyságban is – a vásárlók jobban kedvelik a magasan felszerelt, kellő erővel rendelkező változatokat, noha a sebességhatárokat általában sokkal komolyabban veszik a hatóságok arrafelé.
A GT220 egyébként a Renaultsport által kezelésbe vett futóművel, 18 hüvelykes könnyűfém keréktárcsákkal, 320 milliméteres, belső hűtésű első és 260 milliméteres hátsó tárcsafékkel, valamint sokkal fejlettebb és sportosabb rásegítéssel érkezik – köszönhetően az RS-géneknek. Kívülről a szokásos változtatásokat, így dinamikusabb, nagyobb szellőzőnyílásokkal ellátott első és diffúzorral felszerelt hátsó lökhárítót köszönthetünk. Belül Renaultsport-betéteket, sportüléseket és piros kontrasztvarrást kapnak a vásárlók.
Az erő a 2,0 literes turbós erőforrásból érkezik, és hatfokozatú manuális váltón keresztül juttathatjuk az aszfaltra. Az újdonság 4750-es fordulattól képes leadni a névadó 220 lóerőt, a 340 newtonméter csúcsnyomaték már 2400-tól elérhető. A kocsi 7,6 másodperc alatt éri el a 100 km/h-s tempót, és meg sem áll egészen 240-ig.
Arról egyelőre nincs információ, hogy a magyarországi importőr bevezeti-e a piacra a különleges kiadást, azonban annyi biztos, hogy a kőkemény RS mellett elfér a kínálatban a kombi és ötajtós karosszériával is elérhető GT220 – persze Magyarországon valószínűleg nem találkoznánk vele minden utcasarkon.
A típus mindenesetre méltó ellenfele lehetne az új Peugeot 308 GT-nek és a Kia Cee’d GT-nek is. Ami azt illeti, a frissítés előtti kiadásban meggyőzött minket a Mégane.