A Street Style névre hallgató csomagot az A osztályhoz, a CLA-hoz és a GLA-hoz tette elérhetővé a csillagos gyártó. Már csak a különleges széria nevéből kiindulva is a nagyvárosi fiatalságot célozta meg leginkább a német gyártó. Az A osztály és a CLA esetében a leggyengébb, 180-as jelölést viselő benzines változatra esett a választás, mely a Street Style csomaggal megtoldva AMG pakkal, gyémántmintás hűtőráccsal és bi-xenon fényszórókkal gazdagodott, de 15 milliméterrel ültetett sportfutóművet, 18 colos keréktárcsákat és a márka logójával ellátott féknyergeket is kapunk. Emellett a hazánkban gyártott modell krómozott, kétoldali kipufogó-kivezetést is magáénak tudhat.
A GLA esetében szintén a gyengébbik benzinest vették kezelésbe, ám ennél a típusnál ez a 200-as jelzéssel ellátott, 156 lóerős 1,6-osnak felel meg. Kívülről szinte ugyanazokat a különbségeket vélhetjük felfedezni, mint két testvére esetében, leszámítva a hobbiterepes mivoltából adódó alumínium tetősíneket, 19 colos keréktárcsákat, komfortosabb „off-road” felfüggesztést és krómszegélyeket.
Belül nem történt túl sok változás egyik esetben sem: az AMG csomagnak köszönhetően sportkormány, piros kontrasztvarrás, karbonnak álcázott betétek és különleges szőnyegek kerültek be, míg extrák terén az ülésfűtés az, ami említésre méltó. A CLA-ban ezenfelül alumínium küszöbléceket, míg a GLA-ban szintén alumíniumból készült pedálokat és komfortülést találhatunk.
Habár pontos információk egyelőre nincsenek arról, hogy hazánkban is elérhetőek lesznek-e a speciális Street Style modellek, nem látunk különösebb okot arra, hogy az itthoni kínálatból kimaradjanak a márciustól elérhető típusok. Németországban egyébként 8,64 millió forintnak megfelelő eurótól indul majd az áruk – nyilvánvalóan az A osztállyal kezdődően.