A külső tekintetében túl nagy meglepetésre nem számíthatunk, hiszen a 650S formáit láthatjuk viszont az ilyenkor szokásos változtatásokkal megspékelve. Az autó új aerodinamikai csomagot kapott, nagyobbak lettek a légbeömlők, a tervezők agresszívabbra cserélték a lökhárítókat, és középre húzták a kidörgőket, aminek köszönhetően még nagyobb diffúzort köszönthetünk a rengeteg karbonelemmel gazdagodott 675LT hátsóján. A szerencsés vásárlók új színekből (sikánszürke, deltavörös, kovafehér, Napier-zöld, McLaren-narancs) és keréktárcsákból is válogathatnak a 650S kínálatához képest.
Az utastérben ugyancsak vadabb lett a McLaren: ultrakönnyű, karbonhéjas Alcantara sportüléseket, karbonbetéteket és rengeteg 675LT-logót kapott, egyebek között az ülésekre és a fordulatszámjelzőre. A mérnökök a multimédiás rendszert is átalakították némileg, így már a klímát is az érintőképernyőről lehet majd vezérelni.
A legfontosabb változások azonban a motortérben érhetők tetten, ahol a 3,8 literes ikerturbós V8-as alkatrészeinek több mint felét cserélték le vagy alakították át. Ennek köszönhetően az erőforrás már 675 tagú ménest és 700 newtonmétert tud felmutatni, azaz 25 lóerővel és 22 newtonméterrel múlja felül a 650S adatait. Noha a motor ilyen mértékű átalakításától akár nagyobb különbségeket is várhatnánk, nem szabad elfelejtenünk, hogy a gyáriaknak a megbízhatóságra és a fenntarthatóságra is oda kell figyelnie, így ilyen teljesítményszintek esetében már ez a növekedés is kiválónak mondható.
A plusz 25 lóerővel és a 100 kilogrammos fogyókúra révén elért mindössze 1230 kilogrammos száraz tömeggel az autó képes a 650S-nél egy tizeddel gyorsabban, 2,9 másodperc alatt 100 km/h-ra gyorsulni, és meg sem áll egészen 330 km/h-ig – ami 3,2 km/h-val haladja meg az előd értékét. A 200-as tempót 7,9 másodperc alatt éri el t, ami fél szekundumos javulást jelent.
A McLaren Genfben bemutatkozó sportautója tehát minden tekintetben jobb lett, így a – nagyközönség számára szintén első ízben Svájcban látható – turbókkal gazdagodott Ferrari 488 GTB igen komoly konkurenciát kapott, még ha a választás ezen a szinten már minden bizonnyal az érzelmek ingoványos talaján dől el.