A novemberben bemutatott háromhengeres, 1,2 literes, 130 lóerős, turbós benzinmotorral és az 1,6 literes, 120 lóerős dízellel meglehetősen takarékos és jó tulajdonságú beszállókkal frissítette a gyár a DS4 kínálatát. A közepes „istennő” ezúttal három erősebb motorral gazdagodott.
A benzinespalettán ezúttal egyetlen újdonsággal kell beérni: az 1,6 literes, 165 lóerős turbós motorral, amelyhez új hatfokozatú automata váltó csatlakozik. A széria start-stop rendszernek is köszönhetően vegyes fogyasztása a korábbi hajtáslánchoz képest közel 30 százalékkal, 5,5 l/100 km-re csökkent. A kétliteres dízelmotor beszállója ezúttal már BlueHDi névvel, start-stop rendszerrel és 150 lóerővel hívogat. A hatfokozatú kézi váltóval szerelt modell vegyes étvágya mindössze 3,9 liter, 370 newtonméter csúcsnyomatéka pedig meglehetősen rugalmas viselkedést ígér. Akinek ez is kevés, az a más modellekben már bemutatkozott 180 lóerős, hatfokozatú automatás verziót választhatja. Korábban már kiderült, hogy a gyári adatoknál (itt 4,3 l/100 km) azért nagyobb fogyasztással számíthatunk esetében, de a menetteljesítményekért az egy literrel magasabb adat sem túl nagy áldozat.
A típus opciói szintén gyarapodtak: kulcs nélküli nyitást és új, héthüvelykes kijelzővel rendelkező navigációs rendszert kérhetünk hozzá. Más nem változott, így a hajtáslánc, illetve a központi rendszer kivételével tesztjeink megállapításai továbbra is aktuálisak.