A közepes méretű és világszerte óriási népszerűségnek örvendő CX-5 crossover frissített változata mellett a standon megcsodálhattuk még a ráncfelvarráson átesett Mazda6-ot és az új Mazda2 kisautót, míg a vezetés szerelmeseinek szívét a vadonatúj, immár negyedik generációs MX-5 hódította meg, amelynek sorozatgyártása épp a napokban kezdődött el. Azonban hiába a sok-sok érdekesség, a Mazda legizgalmasabb újdonsága szerintünk a CX-5 kistestvére, a világpremierjét nemrégiben Los Angelesben ünneplő, tetszetős CX-3 volt, ami véleményünk szerint éppen akkora sikerre számíthat, mint bátyja. A CX-3 a kisméretű crossoverek szegmensébe érkezik, az ellenlábasok pedig kezdhetik felkötni gatyáikat.
A Mazda más modelljein, így a 3-ason vagy éppen az új Mazda2-n látott formaelemek jól állnak a CX-3 emelt karosszériáján is, amelybe a feketére fényezett C oszlop csempész változatosságot. Belül szintén nagy a hasonlóság a többi modellel, amely jó minőségű műanyagokat és ügyes, érintőképernyővel és vezérlővel is irányítható központi rendszert feltételez. A csúcsverziók bézs-fekete hasított bőr betétes ülései mellett lehet majd fekete bőrkárpitozást és szövetülést is kérni a típushoz, miközben a csúcsverzió már továbbfejlesztett vezetői asszisztens rendszereket és vetített kijelzőt is kap.
A hajtásláncok terén ezúttal is a jól bevált Skyactiv technológiához nyúltak a tervezők. A kínálat egyik oldalán a kétliteres szívómotor különböző változatait találjuk, 120 és 160 lóerővel. Hozzá hatfokozatú kézi és hatfokozatú automataváltót kérhetünk, az elsőkerék-hajtás mellett pedig összkerékhajtásra is voksolhatunk. A gázolajos palettát az új 1,5 literes dízelmotor adja, amelyhez természetesen szintén elérhetők lesznek a hajtáslánc-variációk.