Nincsenek kérdőjelek: mindhárom modell érkezését hivatalosan megerősítették az ingolstadtiak. Első fecskeként a Q1 érkezik. Az MQB platformra épülő kompakt modell 2016-ban mutatkozik be, pozícióban pedig valamivel az A3 fölé kerül a palettán. Akárcsak valamivel nagyobb testvére, a Q3, ő is alapból az első kerekeit hajtja majd, és felár ellenében lesz elérhető hozzá összkerékhajtás. A fiatal vásárlókat meggyőzni igyekvő modell a Q3-mal egyetemben a későbbiekben hibrid hajtásláncot is kaphat.
A Q6 nem próbálkozik motorok vegyítésével, ő bizony teljesen elektromos lesz. Az R8 e-tron után ő lesz a második teljesen elektromos modell a négykarikások kínálatában. Megjelenésében a Q5 és a Porsche Macan keverékére számíthatunk, viszont nagyobb kivitelben, mivel a típusnak a Q7 alapjai adnak életet. A kupésan lejtő tetővonal szinte garantált, igaz, ebből még a gyártó által közzétett ízelítő fotón csak keveset láthatunk. Mivel csak 2017 vége felé érkezik a modell, innentől már csak pletykákat hallgathatunk, de több forrás szerint is esetében 293 km-es hatótávot nyerhetünk majd ki a 100 kWh-s akkucsomagból. Azért két év még sok idő, az akkumulátortechnológia fejlődésével pedig ez a szám a premierig még növekedhet.
A Q8 érkezését szintén Ulrich Hackenberg, az Audi K+F részlegének vezetője erősítette meg. „Teljesen új modell lesz, amely a Prologue koncepció formanyelvét hasznosítja. A Q7-nél még érzelmesebb és még sportosabb modellre számíthatunk. Míg a Q7 egy hétszemélyes modell, a Q8 inkább kupészerű lesz.” Persze nyílt titok, hogy a Bentley Bentayga néven érkező szuperlatívusz SUV-jának lesz az elérhetőbb, egyszerűbb verziója a Q8, ezzel is megosztva a fejlesztési költségeket. A zöld út itt is megadva, már csak a fejlesztések befejezésére kell várni, amely legkésőbb 2018-ban megtörténik.