A mindenes terepes hibrid verziója már a jövő héten bemutatkozik a New York-i autószalonon, de Európába csak később, a szeptemberi frankfurti seregszemle alkalmával érkezik valószínűleg. A recept viszont változatlan lesz, igaz, erről még a hangulatkeltő képeket leszámítva hallgat a Toyota.
A kiszivárgott információk alapján a Lexus 300h néven ismert hajtásláncát köszönthetjük majd a lemezek alatt. Ennek megfelelően egy Atkinson-ciklusú, 2,5 literes négyhengeres szívómotor és egy elektromotor párosa szolgáltatja majd az erőt, amelyet a már ismert e-CVT váltó továbbít az első- vagy összkerékhajtás irányába. A rendszer összteljesítménye 197 lóerő lesz, amellyel 9 másodperc körüli 0–100-as sprintre számíthatunk 5 liter körüli vegyes fogyasztás mellett.
Az amerikai premierről bőséges információcsokorral érkezünk – a New York-i autószalon kapunyitásáig már csak egyetlen hetet kell várnunk. Ami az újdonságok tárházát illeti, érdemes lesz odafigyelni az eseményre.