Az autó már nagyban futja a tesztköreit az utakon és a tesztpályákon, a lesifotósok pedig természetesen máris lencsevégre kapták. Az előző C osztály alapjaira épített C kupéhoz képest az újdonság hosszabb, szélesebb és laposabb, a tengelytávolság nagyobb lesz. A hagyományoknak megfelelően az ablakok keret nélküliek. Az előd élesebb, sarkos formáit kerekebb, lágyabb vonalak veszik át – a jármű sziluettjét tekintve hasonlít az elegáns S Coupé csúcsmodellhez. Az erősen lejtő tetővonal a formának jót tesz, viszont a hátul ülők fejterének biztosan nem, így vélhetően a magasabb utasoknak kissé szűk lesz.
Az elöl ülők ezzel szemben biztosan királyi kényelemben élvezhetik a C Coupé szolgáltatásait. Az autó minden elképzelhető jóval felszerelhető lesz, s egy új, óriási kijelzőkkel operáló multimédiás rendszer is debütál benne, amely a C osztályhoz még nem kérhető. Emellett bekerül a kínálatba természetesen a légrugózás, a kilencfokozatú automata váltó, a sztereokamera, valamint egyéb fontos kényelmi és biztonsági berendezések.
Mivel a technikai alapot a C osztály biztosítja, az ott megismert hajtásláncokra számíthatunk a kupé esetében is, ami azt jelenti, hogy a kínálatot négy- és hathengeres turbós motorok alkotják. Az AMG csúcsverzió szintén nem marad el, esetében egy kétturbós, négyliteres V8-as szolgáltat fantasztikus menetteljesítményeket és akár 510 lóerőt. A C sorozat leggyengébb alapmotorjai, vagyis az 1,6 literes dízelek és benzinesek vélhetően nem kerülnek be a Coupé kínálatába.
Az őszi premiert követően nem sokkal a márkakereskedésekbe is megérkezik az elegáns kupé, majd pedig debütálhat a Cabriolet is. Biztosra vehetjük, hogy áruk nem lesz éppen kedvező.