Most hivatalos videókon mutatják be nekünk a kifejezetten az öreg kontinens számára készülő változatokat. Az 5,0 literes V8-asból 421 lóerőt és 530 newtonmétert hoztak ki a gyáriak, a 2,3 literes EcoBoost szerkezet pedig 317 lóerőt és 432 newtonmétert mozgósít a sofőr parancsára.
A Ford belgiumi tesztközpontjában elvégzett mérések alapján a nyolchengeressel mindössze 4,8 másodpercet vesz igénybe a 0–100-as sprint, a vegyes fogyasztási adat 100 kilométerenként 13,5 literre adódik, 299 g/km-es szén-dioxid kibocsátással. A kisebb turbós vonatkozó adatai sorrendben 5,8 másodperc, 8 l/100 km és 179 g/km, így szinte csak a szívmelengető V8-as rotyogás billentheti a nagyobbik motor felé a mérleg nyelvét.
Fontos megemlíteni, hogy a méréseket mindkét változat esetében a kupé karosszériaváltozattal és hatfokozatú kézi váltóval végezték. A magasabb európai igények kielégítése végett az összes ide érkező Mustang alapból fel van szerelve az Amerikában extraként elérhető Teljesítmény csomaggal, melyhez nagyobb fékek és hatékonyabb hűtőrendszer tartozik. A sofőrök négyféle vezetési módból választhatnak – normál, sport+, pályamód, havas-nedves üzemmód –, s egy kis plusz pénzért rajtautomatika is elérhető.
Az Európába érkező példányok egyébként kifejezetten magas alapfelszereltséggel rendelkeznek, hiszen a 19 hüvelykes keréktárcsákat, a kilenc hangszórós audiorendszert, az érintőképernyős Sync2 multimédiás rendszert és a hátsó diffúzort mind szériában kapják.
A hazai árakról beszámoló írásunkban részletesebben is olvashatnak a felszereltségről és az extrákról.
Az újdonságra egyébként már több mint 2200 előrendelés érkezett Európában, és az amerikaiak ígérete szerint a kiszállítások már júliusban megkezdődnek, így nem kell már sokat várni az autóra. Reményeink szerint a nyár folyamán az első tesztautók is befutnak majd a hazai importőrhöz, így első kézből számolhatunk majd be a Mustang képességeiről.