Ez változhat meg még az idén: SLC néven érkezik a típus megújult verziója. Mivel a jelenlegi, harmadik generáció még csak négy éve van a csillagos gyártó kínálatában, az SLC név alatt nem új típust, hanem az SLK frissített kiadását köszönthetjük majd. A szeptemberi frankfurti autószalonon bemutatkozó négykerekű kívül hangsúlyosan megújul, igaz, arányai változatlanok maradnak. A lökhárítók, fényszórók és egyes lemezek átdolgozása így is elég lehet a várva várt frissességhez, miközben a motorpaletta aktualizálása is hoz változást bőven.
Egyedül a dízelváltozat marad meg a kínálatban: a 250d alatt továbbra is a 2,15 literes motort köszönthetjük 500 Nm nyomatékkal. A benzines kínálat azonban teljesen átalakul: az eddigi 1,8 literes helyett kétliteres turbómotor adja a beszálló változatokat, melyek teljesítménye változatlanul 184 és 211 lóerő lesz, nyomatékuk viszont átlagosan 35 Nm-t növekszik, miközben a fogyasztás egy literrel csökken. A hátsó kerekekhez egyébként továbbra is alapból hatfokozatú kézi, felár ellenében pedig hétfokozatú bolygóműves automataváltó juttatja majd az erőt.
Az izmosabb kiviteleknél már csak utóbbi dolgozik majd: az SLC 450 AMG-hez a sportos jelző illik majd, igaz, a háromliteres, biturbó benzines erőforrás 367 lóereje ennél többet ígér majd. A motor szerényebb kivitelben (333 lóerővel), kevesebb sportos kiegészítővel is elérhető lesz valószínűleg SLC 400 néven. A pontot az i-re – legalábbis teljesítmény tekintetében – az SLC 55 AMG teszi fel, amely az AMG GT négyliteres, feltöltött V8-asát örökölve akár 510 lóerőt is felmutat majd, miközben 700 Nm nyomatéka beárnyékolja az 5,5 literes szívó előd 540-es értékét.
Az újdonság a frankfurti autószalon hajrájában, valószínűleg augusztus környékén fog bemutatkozni. Pozicionálása az új név hatására sem változik majd jelentősen, ennek megfelelően pedig az ára is maradhat: a 12,5 millió forint körüli beszállóra számíthatunk, amely a legizmosabb kivitelnél kétszeres szorzót kaphat.