Négy különc VW Bogár mutatkozik be Amerikában

Noha a Beetle továbbra sem ér el hatalmas sikert, a németek nem riadnak vissza attól, hogy pénzt költsenek rá.

Kenéz Tibor
2015. 04. 02. 18:14
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Kezdjük a nyitott tetejű változatokkal: az igencsak érdekes fantázianévre hallgató, „kőmosott kék metál” színben pompázó, szürke kiegészítőkkel ellátott és a farmerok által megihletett vászontetőt viselő kabrió stílusosan a Denim utónevet kapta. Az utastérben szövet–műbőr sportüléseket és szálcsiszolt alumíniumbetéteket találunk, míg az egyik legnagyobb különlegességet a retro stílusú, krómozott 18 colos keréktárcsák jelentik, melyek igazán feldobják az amúgy sem unalmas formát.

Ha már a kabrióknál járunk, a Beetle Convertible Wave névre hallgató, „habanero narancs metál” fényezéssel készült változat még nagyobb, 19 colos tornádó keréktárcsákat és R-Line lökhárítókat kapott. A szörfös hangulatban megalkotott járgány belül fabetétekkel és houndstooth mintás ülésekkel gazdagodott, melyek igazán különleges hangulatot teremtenek az utastérben – főleg hogy egy Beetle-ről van szó.

Áttérve a kupé verziókra, a Pink Color Edition – ahogyan az már a nevéből is következik – inkább a hölgyek szívét kívánja meghódítani a maga rózsaszín metál fényezésével, noha a lökhárítókat ebben az esetben is a sportosabb R-Line változatokra cserélték. Természetesen az utastérben is megjelenik a Barbie által fémjelzett színárnyalat, méghozzá titán fekete kiegészítőkkel kombinálva.

A legérdekesebb változat minden bizonnyal az R-Line névre hallgató koncepció, mely „oryx gyöngyház fehér” fényezéssel lett ellátva, míg a különböző kiegészítőket feketére színezték a németek. A legvadabb példány a normál R-Line csomagnál is agresszívabb lökhárítókat és hátsó diffúzort kapott – nem is beszélve a hatalmas, 20 colos keréktárcsákról. A kabinban sportülésekkel és karbonbetétekkel találkozhatunk, de a látványos kontrasztvarrás is említésre méltó részlet.

Arról egyik esetben sem érkezett információ, hogy a lemezek alatt milyen technikát találhatunk, de abban szinte biztosak lehetünk, hogy a meglévő hajtásláncokhoz egyik változat, még az R-Line esetében sem nyúltak hozzá. A Volkswagen egyébként nem zárkózik el a különleges kiadások piacra dobásától, így a nagy érdeklődés hatására a jövőben akár az utakon is találkozhatunk majd valamelyik változattal.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.