Ugyan a bemutatóig még rengeteg idő van, ilyenkor már csak a legapróbb simítások vannak hátra, így gyakorlatilag biztosak lehetünk benne, hogy a kiszivárgott képeken már a végleges megoldásokkal állunk szemben. Arról természetesen semmilyen információ nincs, hogy a lencsevégre kapott példányok milyen felszereltséggel rendelkeznek, de annyi biztos, hogy már a legolcsóbb változatok is kellően fényűző utastérrel büszkélkedhetnek majd.
A kémfotókon jól kivehető, hogy a Mercedes–Benz S osztályhoz hasonlóan a BMW is átvált a krómozott kezelőszervekre, így például a világítás, a kormány és a rádió kapcsolói is új borítással gazdagodnak, elbúcsúztatva a sokak által már kevésbé kedvelt, fekete műanyag megoldásokat. Az autó új formákkal büszkélkedő volánnal is gazdagodott, melyről már a képek alapján is könnyedén megállapíthatjuk, hogy mindenhol a legfinomabb bőrrel van bevonva – nem is beszélve a látványos varrásokról.
A közelebbről készült fotók azért árulkodnak valamelyest a prototípus felszereltségéről, hiszen a tempomat kezelőszerveiből könnyedén megállapíthatjuk, hogy itt bizony az egyszerűbb, távtartó funkciót nélkülöző megoldásról van szó. A bajuszkapcsolók a jelenlegi modellekből lehetnek ismerősek, de a jórészt digitálisnak ígérkező műszerfallal is találkozhattunk már a bajorok különböző típusaiban – noha nagy valószínűséggel egy továbbfejlesztett változat kerül majd az új zászlóshajóba. A mozgásban lévő prototípus egyébként a kép tanulsága szerint éppen Sport módban volt, amiről a vörös mutatók is árulkodnak.
Habár a képeken sajnos nem látszik, az új 7-eseben debütálhat majd az iDrive továbbfejlesztett változata is, melyet a jól bevált tekerőkapcsoló mellett akár tapizással is kezelhetünk majd. A kiszivárgott fotók alapján egyelőre semmilyen forradalmi újdonságról nem beszélhetünk, de nagyon meg lennénk lepve, ha a bajorok nem szolgálnának valamilyen világújdonságot jelentő meglepetéssel a bemutatón. Amennyiben ugyanis szeretnék átvenni a kategória trónját a jelenleg uralkodó S osztálytól, valami meglepőt kell húzniuk, hiszen ebben a szegmensben már nem elég egy erős motor és egy kényelmes futómű – még ha sok vásárló be is érné ennyivel.