Vagy esetleg a rövidesen érkező vadonatúj 7-es BMW híreire kapták fel fejüket az ingolstadtiak, s azt akarták, hogy az ő portékájukról is lehessen írni pár sort? Mi mindenesetre megtesszük. A kínálatban megjelenik egy új, sportosságra hangolt felszereltségi szint, amihez többek között szériában jár az S-Line csomag, ami többek között sportos kiegészítőket és 19 colos kerekeket takar. A dízelmotorok finom átdolgozása viszont sokkal fontosabb: a 3 literes V6-os teljesítménye például érdekes módon nem emelkedett, hanem csökkent valamelyest.
Így a korábbi 258 lóerő helyett 254 tagú ménessel büszkélkedik a jövőben, amihez minimálisan alacsonyabb károsanyag-kibocsátás társul (vegyesben 155 g/km helyett 149 g/km-re csökkent a CO2-kibocsátás). A V8-as 4.2 TDI szintén tisztább és hatékonyabb lett: 380 lóerejéhez 189 g/km-es szén-dioxid-kibocsátás tartozik. A motorkínálat többi tagja változatlan marad, így benzinfronton (egyelőre) nem módosul az A8-as.