Viszont ha lassan is, de csak-csak elkészült a 4-es metró, s úgy néz ki, hogy a Giulia is ilyen jó sorsra ítéltetett: az aktuális hírek alapján az is elképzelhető, hogy még az idén lehull az olaszok büszkeségéről a lepel. Egyes források szerint alig két hónapot kell csak várni a premierre, ami júniusban lehet. A korábbi híreknek megfelelően a Giulia hátsókerék-hajtást kap. A meghajtásról első körben négyhengeres, modern turbós benzin- és dízelmotorok gondoskodhatnak, később azonban bivalyerős, feltöltött V6-osok is csatlakoznak minden bizonnyal a kínálathoz.
A benzines alapot a márka jól ismert 1,8 literes szíve jelenti, ami a 4C sportautóban is szolgál, azonban a kettős feltöltésnek köszönhetően (egy kisebb és egy nagyobb turbóra gondoljunk) akár 300 lóerőre ugorhat az „egynyolcas” teljesítménye 5600/percnél, amihez 3800/percnél a kis hengerűrtartalomhoz képest óriási, 400 Nm csúcsnyomaték társul.
Természetesen az új motor megfelel az EU6-os károsanyag-kibocsátási normáknak, erejét pedig dupla kuplungos automata váltó továbbíthatja a hátsó kerekekhez, 6 másodperc körüli 0–100 km/h-s sprintidőt és korlátozott 250 km/h-s végsebességet garantálva. Persze az 1,8 literes motor egy turbóval is elérhető lesz, így akárcsak a 4C-ben, itt is 240 lóerőt produkálhat. Később, ahogy fentebb is említettük, érkezhet egy háromliteres kettős feltöltésű V6-os, akár 500 lóerő feletti teljesítménnyel.
A Giulia név különben még nem megerősített, így a végleges típusnév csak a hivatalos leleplezést követően válik biztossá, amire remélhetőleg tényleg sor kerül idén júniusban. Egy biztos: garantáltan csinos luxusautót tisztelhetünk majd a sportlimuzin személyében.