A novemberi Tokiói Autószalonon mutatja meg először a Mazda, milyennek képzeli a Mazda6 utódját. Egy kupés vonalvezetésű szedán mutatkozik be a japán fővárosban, sorozatgyártása nagyjából másfél év múlva kezdődhet.
Ahogy minden új Mazdát, a 6-ost is teletömik majd takarékos SkyActiv-megoldásokkal, új benzines és dízelmotorok, illetve váltók jelennek meg vele együtt. A Mazda6 esetében a padlólemez is skyactivos lesz, a rugalmas, térhálós acélváz többféle méretű modell alá is passzol.
A Takeri tanulmány az új „Kodo – Soul of Motion” (a mozgás lelke) formanyelv szellemében készült, ahogy a CX-5 is. Mintha a Jaguar XF inspirálta volna a hátsó részt, a végeredmény azonban mutatós. Az utastér annyira minimalista, mintha az Apple október elején elhunyt zsenije, Steve Jobs iránymutatásai alapján született volna meg.
A koncepcióba új, 2,2 literes, 175 lóerős dízelmotort építettek, szén-dioxid-kibocsátása mindössze 104 gramm kilométerenként. Új fejlesztésű automata váltóval párosították, amely a kézi váltók takarékosságát hozza.

Mesterséges intelligenciával támadja a Magyar Tudományos Akadémia, hogy az ember csak férfi és nő lehet