Az Audi nem új A4-generációval, hanem csak egy frissítéssel próbálja felvenni a versenyt a nemrég bemutatott, hatodik generációs 3-as BMW-vel. Csak azt csinálták a mérnökök, amit várni lehetett tőlük, a nemrég megújult A5 mintájára alakult át az A4 is.
Vagyis megjelent elöl a hatszögletű single frame hűtőrács, szögletesebbek lettek az új LED-es nappali világítással díszített fényszórók, lecserélték a lökhárítókat és a hátsó lámpákat, amelyek összhangban vannak a fényszórók formájával. Az A4 család minden modellje, a kombi, az S4 és az Allroad Quattro is hasonló szellemben újult meg.
A frissítéssel minimális mértékben változtak a külső méretek, a szedán és a kombi 4,7 méter, míg az Allroad Quattro 4,72 méter hosszú, a 2,81 méteres tengelytáv azonos. A szélességek 1,83 és 1,84 méter. Új kormánykerekekkel és belső színekkel rendelhető ezentúl az A4, lecserélték a gyújtáskulcsot.
Újak a hátsó felfüggesztés rögzítőpontjai, a lengéscsillapítók karakterisztikáját és az elektromenchanikus szervorásegítést újrahangolták. A paletta átlagfogyasztása 11 százalékkal csökkent, az 1,8-as turbómotor 170 lóerővel és 320 Nm-es nyomatékkal lesz elérhető. Átlagfogyasztása 5,6 liter, amely 19 százalékos csökkenést jelent elődjéhez képest.
A frissített kétliteres dízel 136, 163 és 177 lóerővel rendelhető, a leggyengébb átlagfogyasztása 4,2 liter. A háromliteres, kompresszoros V6-os 272 lóerős az A4-ben, 333 lóerős az S4-ben, utóbbi öt másodperc alatt gyorsul százas tempóra. Alapáras a hatfokozatú manuális váltó (opciós a fokozatnélküli multitronic), az összkerékhajtású kivitelek duplakuplungos S tronic váltóval is rendelhetők.

Kormány-Voks 2025 versus Tisza-párti szavazás: az eredmény egyértelmű