Januárban indul a frissített Renault Scénic és Grand Scénic értékesítése, kívülről nem sokat változik a két egyterű. Lecserélik az első lökhárítókat, amelyek ezentúl jobban különböznek a kisebb és nagyobb modellen, így a vásárlók könnyebben megkülönböztethetik őket. A legfeltűnőbb eltérés, hogy a Grand Scénic lökhárítójának aludekorja az elem teljes hosszán végignyújtózik.
Szintén újak az L alakú hátsó lámpák, amelyek már LED-es technológiával készülnek, illetve a hátsó lökhárító is különböző betéteket kapott a Scénicen és Grand Scénicen. Az utastérben új anyagokkal és kárpitokkal lehet találkozni, a felszereltség egy kamerás sávtartó-asszisztenssel és automatikus fényszóróvezérléssel bővül.
Két új motor jelenik meg a kínálatban, az 1,6 literes dízel 110 lóerős (260 Nm) kiadása, illetve az 1,2-es turbós benzines 115 lóerős (190 Nm) verziója. Mindkét blokkhoz start-stop rendszer és fékenergia-visszanyerő rendszer kapcsolódik. A dízel átlagfogyasztása 4,1 liter/100 km.
Megújul a Renault Scénic
Apró frissítésen esik át a Renault Scénic és Grand Scénic, az egyterű külseje és motorkínálata is megújul.
2011. 12. 01. 8:46
Komment
Összesen 0 komment
A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!
- Iratkozzon fel hírlevelünkre
- Csatlakozzon hozzánk Facebookon és Twitteren
- Kövesse csatornáinkat Instagrammon, Videán, YouTube-on és RSS-en
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!