Dupla E-osztály-világpremiert tart a Mercedes-Benz a Detroiti Autószalonon, az autóból két hibrid is készült. Az E 300 BlueTEC Hybridben 204 lóerős (500 Nm), négyhengeres dízelmotort párosítottak 27 lóerős, 250 Nm csúcsnyomatékú elektromos egységgel, a start-stop és fékenergia-visszanyerő rendszerrel felszerelt újdonság rövid távokon tisztán elektromos hajtással is képes közlekedni.
A Mercedes szerint az új modell a világ legtakarékosabb luxusautója, átlagfogyasztása 4,2 liter, szén-dioxid-kibocsátása kilométerenként 109 gramm.
Nem ennyire takarékos az E 400 Hybrid, amelyben az E 300 villanymotorját 306 lóerős, 370 Nm csúcsnyomatékú V6-os benzines blokkhoz kapcsolták. Az átlagfogyasztás ezzel a kombinációval már csak 8,7 liter 100 kilométerenként. Az E 300 BlueTEC forgalmazása Európában rögtön a kiállítás után kezdődik, az E 400 Amerikában debütál, majd később Japánban és Kínában is megjelenik.

Repülni félt, lopni nem – ő volt a 20. század leghírhedtebb magyar tolvaja