A Volkswagen Golf a legnagyobb király Európában

Zsinórban a negyedik évben bizonyult Európa legkeresettebb modelljének a Volkswagen Golf.

Automobil
2012. 01. 23. 9:16
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A hatodik generációs kompaktból 484 ezer darab kelt el, majdnem 130 ezerrel több, mint az értékesítési lista második helyezettjéből. Tavaly egész pontosan 484 547 darab Golfra találtak vevőt a JATO Dynamics adatai szerint, ez 1,6 százalékos csökkenést jelent 2010-hez képest.

A második helyezett szintén egy Volkswagen, Polóból 356 490 kelt el Európában, ez 0,5 százalékos emelkedés 2010-hez képest. A Ford Fiesta 348 465 darabbal lett harmadik (-13,3%), a negyedik helyre az Opel/Vauxhall Corsa futott be 313 325 darabbal (-1,7%), míg ötödikként a Renault Clio (294 172 darab, -13,1%) zárt.

Az első tízben a kilencedik helyre került Volkswagen Passat mutatta be a legnagyobb ugrást, 46,5 százalékos emelkedéssel, 233 330 darab fogyott belőle. A top 10-be egyébként hét német és három francia modell került be. Nem került be a legjobbak közé, de elődjéhez képest sokkal jobban teljesített például a Peugeot 508, csaknem háromszor annyit adtak el belőle, mint a 407-ből. A Kia Sportage és a BMW X3 is sokkal jobban teljesített a korábbi kifutó szériánál.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.