Ahogy arra számítani lehetett, az M5 motorját pakolta a Genfben bemutatkozó új M6-ba is a BMW. A 4,4 literes, duplaturbós V8-as teljesítménye változatlan, az 560 lóerő mellé 680 Nm-es legnagyobb nyomaték társul. Utóbbi 1500 és 5750-es percenkénti fordulatszám között folyamatosan rendelkezésre áll, a fordulatszám-korlátozó 7200-nál parancsol megállást a pörgetésnek.
Az erőt hétfokozatú M-DCT duplakuplungos váltó küldi az aszfaltra, Amerikában esetleg hatfokozatú manuális egységgel is piacra kerül az autó. A karosszériáját illetően visszafogottnak mondható kupé és kabrió is 4,2 másodperc alatt gyorsul százas tempóra, a 200-as határ elérése 12,6, illetve 13,1 másodpercig tart. Az elérhető végsebesség 250 km/óra, az M Driver csomag megrendelésével 305 km/órára emelik.
A V10-es elődjénél 10 százalékkal erősebb és 30 százalékkal nyomatékosabb új M6 30 százalékkal kevesebbet fogyaszt, a kupé 9,9, a kabrió 10,3 liter üzemanyagot éget el száz kilométerenként. Noha több könnyűsúlyú anyagot is alkalmaztak az M6 építése során, a kupé tömege így is 1850 kiló, míg a kabrió csupán 20 kilóval maradt a kéttonnás határ alatt.

Jászsági díler bukott le a rendőrök előtt átadás közben