Takarékos, benzines Polót mutatott be a Volkswagen a Genfi Autószalonon. A Blue jelölést sokáig csak a Volkswagen legtakarékosabb dízel modelljei kapták, a Polo Blue GT-ben viszont az 1,4-es TSI, új 140 lóerős változata dolgozik.
Százas tempóra 7,9 másodperc alatt gyorsul az autó, hatfokozatú kézi váltóval 4,7, az opcionális hétfokozatú DSG-vel 4,5 liter az átlagfogyasztása. Ez annak köszönhető, hogy a Volkswagen beépítette a motorba az ACT hengerlekapcsoló technológiát, amely eddig csak nagyobb, 8, 10 vagy 12 hengeres motorokhoz volt elérhető a konszern luxusmárkáinál.
Alacsony vagy közepes motorterhelésnél a kettes és hármas hengert lekapcsolja az elektronika, majd a gázpedál lenyomására azonnal (13-36 milliszekundum alatt) visszakapcsolja őket. 1250-4000-es fordulatszámig, 25-100 Nm-es nyomatékig működik a rendszer, amely a gyártó szerint 70 százalékban lefedi az átlagos működtetést.
Ilyen okos Volkswagen Polo még nem volt
A Genfi Autószalonon kiállított Polo Blue GT-be hengerlekapcsoló technológiát építettek.
2012. 03. 08. 13:19
Komment
Összesen 0 komment
A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!
- Iratkozzon fel hírlevelünkre
- Csatlakozzon hozzánk Facebookon és Twitteren
- Kövesse csatornáinkat Instagrammon, Videán, YouTube-on és RSS-en
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!