Külső
Az új Citroën C3 gyakorlatilag nem sokban különbözik elődjétől, pedig teljesen újratervezték. Ha egyébként nem lenne világos, a méretadatokból ez egyértelműen kiolvasható, a tengelytáv minimális növekedése mellett a karosszéria látványosan kiterebélyesedett.
Ugyan az autógyártók nem szeretik az efféle skatulyázásokat, a C3 továbbra is Az Igazi Női Autó, csinos, aranyos, tökéletesen látszik, hogy a tervezésnél nem a férfiak szívét próbálták meghódítani. De ez nem is baj, második autó is sok családba kell az anyukáknak.
Belső
Nagyon jót tett a belső térnek, hogy nagyobbra szabták a karosszériát, nemcsak elöl van hely, hátul sem kell szorongani. A fej- és lábtér megfelelő méretű, az ülések tömése átlagos, de semmiképp sem kényelmetlenek. Nem lehet panasz a felhasznált anyagok minőségére és az összeszerelésre sem, a hangulat viszont lehetne kicsit vidámabb, ötletesebb formákat is kaphattak volna a műszerek.
Nagy dobás a C3-hoz rendelhető Zenith panoráma szélvédő, az elöl ülők feje búbjáig nyújtózó üvegfelület pazar kilátást és térérzetet biztosít, még a valamivel nagyobb szélzaj ellenére is megéri a 109 ezer forintos felárat. Ha nagyon süt a nap, a tetőkárpitból előhúzható árnyékolóval lehet segíteni a helyzeten. Az autó csomagtartójával sem okoz csalódást, kereken 300 literes, ekkora tér bőségesen elegendő egy nagybevásárláshoz is.
A teszt folytatását autós szakportálunkon, az Automobilon olvashatja!

Ez az oka annak, amiért Gyurcsányt ilyen hirtelen eltakarították