A6 L E-Tron néven mutatott be az Audi tanulmányt Pekingben, a konnektoros hibrid alapjait az A6 nyújtott tengelytávú változata adja. A hivatalos kommunikáció szerint a kínai vevők igényeit szem előtt tartva készült a koncepció, a 211 lóerős, kétliteres turbómotort 95 lóerős villanymotorral párosították.
A folyadékhűtéses lítium-ion akkumulátorokat az autó hátuljában rejtették el. Tisztán elektromos hajtással, stabil 60 km/órás tempóval 80 kilométer az 5,02 méteres A6 hatótávolsága, ezt követően a benzinmotor is bekapcsolódik a hajtásba.
Nemcsak az elektromos, hanem a benzinmotor is képes önállóan mozgatni az autót, szükség esetén együttes hajtásra is van lehetőség. Nem sokat, de éppen eleget változtatott a formaterven az Audi, elöl szinte zártak a légbeömlők, hátulra speciális diffúzor került. Az utastérben töltésmérő váltotta a fordulatszámmérőt.

Lázár János lerántotta a leplet a Tisza Pártról – videó