Ismét frissül a Mercedes G osztály: az aktuális trendeknek megfelelően a legendás terepjáró is LED-es nappali fényeket kap, illetve külső visszapillantóit is áttervezték. Az AMG változatok ezen felül dupla lamellás új hűtőrácsot, új lökhárítókat, 20 colos felniket és vörös féknyergeket kapnak.
Több változás történt az utastérben, teljesen áttervezték a műszerfalat és a középkonzolt, az egységek az ML-ből lehetnek ismerősek. Szintén új az automata váltó kapcsolója, amely ezentúl hétfokozatú egységet vezérel, az összes motort ezzel párosítják. Alapmotor marad a 211 lóerős, G 350 Bluetec dízel, amelynek legnagyobb nyomatéka 540 Nm. Marad az 5,5 literes, 388 lóerős (530 Nm) V8-as is.
Az új G63 AMG az 5,5 literes, dupla turbós V8-as motort kapta 544 lóerővel és 760 Nm-es csúcsnyomatékkal, valamint start-stop rendszerrel. Új csúcsmotor a hatliteres, dupla turbós V12-es a G65 AMG-ben, teljesítménye 612 lóerő 1000 Nm-es csúcsnyomaték mellett.
Soha nem volt még ilyen erős Mercedes G osztály
Nyilvánosságra hozta a hivatalos adatokat a frissített G osztályról a Mercedes-Benz.
2012. 04. 12. 7:43
Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!
- Iratkozzon fel hírlevelünkre
- Csatlakozzon hozzánk Facebookon és Twitteren
- Kövesse csatornáinkat Instagrammon, Videán, YouTube-on és RSS-en
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!
Komment
Összesen 0 komment
A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!