A Chrysler 2010-ben állította le a Viper gyártását, voltak olyan hírek, amelyek arról szóltak, hogy soha nem is indítják újra. Sokáig bizonytalan volt a jövő, de a frissen létrehozott SRT márkánál végül otthonra talált a sportkocsi, a New York-i Autószalonon mutatkozott be az új generáció.
Nagyrészt megőrizte eredeti formáját az autó, csupán néhány részletmegoldást dolgoztak át és finomítottak, de ezektől inkább olaszosnak, mint amerikainak tűnik az autó. A motorháztető és a tető karbonszálas anyagból, az ajtók alumíniumból készültek.
Az új Viper a régi receptnek megfelelően nagy V10-es motort kapott, a teljesen alumíniumból készülő, 8,4 literes blokk 640 lóerős. Legnagyobb nyomatéka 813 Nm, ennél többet egyetlen normál feltöltésű motor sem kínál a világon. Hatfokozatú kézi váltó továbbítja az erőt a hátsó kerekekre.
A Viper torziós merevsége 50 százalékkal nőtt, kétféle felszereltségi szinttel, Viperként és Viper GTS-ként lesz kapható.
Világrekorder nyomatékkal támad az új Viper
New Yorkban bemutatták az új SRT Vipert. V10-es motort kapott az autó, mint mindig.
2012. 04. 05. 7:23
Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!
- Iratkozzon fel hírlevelünkre
- Csatlakozzon hozzánk Facebookon és Twitteren
- Kövesse csatornáinkat Instagrammon, Videán, YouTube-on és RSS-en
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!
Komment
Összesen 0 komment
A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!