A Genfi Autószalonon mutatkozott be az új Seat Toledo, már akkor tudni lehetett, hogy csak a rend kedvéért nevezik tanulmánynak az autót. A szériaváltozatról most kiszivárogtak az első hivatalos fotók, ezeken nem látható túl sok változás a koncepcióhoz képest.
Négy benzinmotorral indul az értékesítés Európában, az 1,2-es háromhengeres 75 és 85 lóerős változatában azonban nem lehet túl sok köszönet. Jobb választásnak tűnik az 1,2-es turbó 105, illetve az 1,4-es turbós-kompresszoros blokk 120 lóerővel.
Kezdetben 105 lóerős, 1,6-os dízellel lesz kapható a Toledo, jövőre jön a motor gyengébb, de takarékosabb 90 lóerős kiadása. Kézi és duplakuplungos váltóval is rendelhető lesz az autó, amely az azonos alapokra épülő Skoda Rapiddal együtt a Párizsi Autószalonon mutatkozik be ősszel.

Óriási fordulat jön a hétvégén az időjárásban