Megújult az Audi R8

Visszafogottak a külső és belső módosítások, de a műszaki újításokat sem vitték túlzásba.

Automobil
2012. 07. 25. 12:38
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Frissítésen esett át az Audi R8 kupé és kabrió. Minden modellen alapfelszereléssé vált a LED-es fényszóró, hatszögletűvé vált a V10-es modellen vízszintes krómcsíkokkal díszített hűtőrács, a módosított első lökhárítón új formájúak a légbeömlők. Hátul lecserélték a LED-es lámpákat, új az R8 logó, áttervezték a diffúzort és a kipufogóvégeket. Az utastérben új dekorbetétek és váltófülek jelentek meg.

A 430 lóerős, 4,2 literes V8-as és az 5,2 literes, 525 lóerós V10-es motor is változatlan maradt, a hatfokozatú, automatizált R tronic váltó viszont kikerült a kínálatból. A hétfokozatú, duplakuplungos S tronic került a helyére, amely az Audi szerint kilométerenként 22 grammal csökkenti a szén-dioxid-kibocsátást és három tizeddel gyorsabb százas sprintet biztosít. A hatfokozatú kézi váltó továbbra is elérhető az R8-hoz.

Újdonság a V10 Plus modellváltozat megjelenése, amely a korábbi GT kivitelek helyére lép, kizárólag kupéként lesz elérhető. Módosított V10-es motorja 550 lóerős, legnagyobb nyomatéka 530 helyett 540 Nm. Az egyedi anyaghasználatnak köszönhetően a csúcsmodell mindössze 10 kilóval nehezebb, mint a V8-as kupé kézi váltóval.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.