Külső
Bár az új modell 8,5 centiméterrel hosszabb, és minimálisan (2 cm) szélesebb, az autó körvonala drasztikusan nem változott. Ennek ellenére mégis hátrányára változott a megjelenése, mivel az első fényszórók furcsa formáját, valamint a Volkswagen Polóra hasonlító hátsó lámpákat nehéz megszokni. A BMW mindenesetre hisz a formában, bár nehéz olyan embert találni, akinek az új jobban tetszik a réginél.
Belső
Az utastér hozza a BMW-s szintet, már nem csak tágas a belső, hanem jobb minőségű is. Szebb a műszerfal, jól mutatnak a kezelőszervek, de egy kicsit furcsa a középkonzol tetejére helyezett kijelző. Az elődben nem lehetett elférni hátul, most javult a helyzet, de a lábtér továbbra sem a kategória legnagyobbja. Ebben azonban már négy felnőtt elfér, a belső térkínálat körülbelül akkora, mint az egy generációval ezelőtti hármasban.
A teszt folytatását autós szakportálunkon, az Automobilon olvashatja!