Külső
Hosszabb, szélesebb és laposabb lett az autó, 4804 milliméter hosszú, 1926 milliméter széles és 4 milliméter híján 1,8 méter magas. A tengelytáv nem változott, de a nyomtávon szélesítettek a német mérnökök. A harmadik generációs modell megtartotta az 1998-ban bemutatott első generációs ML stílusjegyeit, de modern is lett. Elölről nehéz belekötni a dizájnba, de mindjárt más a véleményünk, ha oldalról nézzük az autót. Innen fura a hátsó traktus kialakítása, pedig önmagában nem sikerült rosszul a far. A D oszlop kívülről el van rejtve egy sötétített üveggel és az ötödik ajtót is szép ívekkel rajzolták meg, továbbá a lökhárítóba is jutott némi króm.
Belső
A belső is jelentősen változott, a műszerfalat áttervezték a mérnökök, ergonomikusabbak a kezelőszervek, kevesebb a gomb és magasabbra került a központi kijelző, amelyen a megújult Command rendszer látható. A BMW i-Drive kezelőjéhez hasonló forgókapcsoló került a könyöklő elejére. A kényelmi funkciók gombjait egy krómozott sorra költöztették a műszerfal közepére. Innen vezérelhető a bőrülés hűtése és fűtése, az ECO mód, vagy a parkradar kapcsolója. A négyküllős kormányt is felfrissítették, továbbra is a jobboldali bajuszkapcsoló vezérli az automataváltót, a baloldali kezelése pedig megszokást igényel. A legkisebb motorral szerelt tesztautóhoz az alap bőrülések járnak, amelyek kényelmesek és megfelelő méretűek akár 195 centiméterig is. A már említett hűtés –szellőztetés miatt a bőrbevonat perforált. A lábbal rögzíthető féknek vége, már elektromotor fogja be a hátsó kerekeket, amely magától old, ha lelépünk a fékről. A hátsó helykínálatra sem lehet panasz, a változatlan tengelytáv miatt a hátsó lábtér sem lett nagyobb, de erre nincs is szükség, így is pazar a helykínálat. Szerencsére a Mercedes-Benz fejlesztőcsapata nem akart hétszemélyes modellt készíteni az új ML-ből, így nem kell kompromisszumot kötni. Aki nagyobbra vágyna, annak ott van a GL.
A teszt folytatását autós szakportálunkon, az Automobilon olvashatja!
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!