A La Tribune a forrás megjelölése nélkül azt írta, hogy a vállalatban fele-fele arányban venne részt a két cég. A GM az Opelt, a franciák a személygépkocsi-üzletágat vinnék a vállalkozásba. A hírt egyik cég sem kommentálta.
A GM és a PSA Peugeot Citroen idén februárban kötött stratégiai szövetséget azzal a céllal, hogy csökkentsék a költségeket egyebek mellett a beszerzések összehangolásával, a kutatás-fejlesztés koordinálásával.
Mindkét autógyártó súlyos értékesítési gondokkal küzd az európai vásárlók visszafogottsága miatt, mert sok más gyárral ellentétben szinte csak az európai piacon értékesítenek. Az Opel évek óta veszteséges, a Peugeot-nál nemrégiben közölték, hogy a növekvő veszteségek ellensúlyozására nyolcezer munkahelyet megszüntetnek, illetve bezárnak egy gyárat.
Franciaország legnagyobb autógyára több mint 800 millió euró veszteséget szenvedett el az első félévben, egy évvel korábban még 805 millió euró profitot mutatott fel.

Megérkezett a magyar eper – ennyibe kerül idén a kedvenc gyümölcs