Látványos párizsi tanulmánnyal adott ízelítőt leendő szabadidő-autóinak formavilágáról az Audi. A Crosslane Coupe a Q2 közvetlen előzetesének tekinthető, bár a sorozatgyártásig még a részletek erőteljes finomítása várható. A tető például biztosan nem lesz levehető, de valószínűleg a formák sem lesznek ennyire szögletesek.
A tanulmány konnektoros, többféle üzemmódban működtethető hibrid hajtásláncot kapott, egy háromhengeres, 1,5 literes turbómotort kapcsoltak össze két elektromotorral. Addig bűvészkedtek a számokkal a mérnökök, amíg kihozták, hogy az autó átlagfogyasztása 1,1 liter száz kilométerenként, szén-dioxid-kibocsátása pedig 26 g/km. Elektromos hajtással 130 km/órás csúcstempó érhető el, 55 alatt a benzinmotor csak a 17,4 kWh-s akkumulátor újratöltésére szolgál.
Térhálós, alumíniumból, illetve karbon- és üvegszálakkal erősített műanyagból készült vázra épült az autó, üresen 1390 kilogramm a tömege. 177 lóerős összteljesítménye 9,8 másodperces százas sprinthez elegendő elektromos üzemmódban, hibridként ugyanez az adat 8,6 másodpercre módosul. Tisztán elektromos hajtással 86 kilométer a Crosslane Coupe hatótávolsága. A tanulmány 4,21 méter hosszú, 1,88 méter széles és 1,51 méter magas, tengelytávolsága 2,56 méter.
Szögletes SUV-val támad az Audi
A Párizsban bemutatott Audi-tanulmány a Q2 formavilágát vetíti előre. Meg a jövőt.
2012. 10. 03. 11:11
Komment
Összesen 0 komment
A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!
- Iratkozzon fel hírlevelünkre
- Csatlakozzon hozzánk Facebookon és Twitteren
- Kövesse csatornáinkat Instagrammon, Videán, YouTube-on és RSS-en
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!