Hozzátette, hogy „a mostani érlelődési folyamat elérhet odáig, hogy a 2024-es európai parlamenti választásokon már egy, a konzervatív értékeket képviselő és az illegális migrációnak határozottan ellenálló pártszövetség méretheti meg magát”.
Márki-Zay Péter a magyar szavazókat sértegetve tovább gyalázza a kormány jóléti intézkedéseit.
Ezzel kapcsolatban Koskovics Zoltán elmondta, „az ellenzék miniszterelnök-jelöltje amerikai választási stratégiákat követve igyekszik minél jobban megosztani az országot és fanatizálni a saját táborát”, azonban szavai elárulják, hogy „egy agresszív, hirtelen haragú, dühből politizáló emberről van szó, aki teljesen ki van szolgáltatva Gyurcsány Ferencnek”.
Kovács Attila kiemelte, Márki-Zay olyan kérdésekben gyalázta magyar szavazók millióit, melyekben nemzeti konszenzus van.
Ma a magyarok döntő többsége egyetért azzal, hogy a rezsicsökkentés és határaink védelme a helyes út
– fogalmazott az Alapjogokért Központ projektvezetője.
Az Alapjogokért Központ Bolond lyukból rovata ezúttal azzal a hírrel érkezett, hogy homoszexuálisként ábrázolta a Mikulást a norvég posta idei karácsonyi reklámfilmjében. Kovács Attila emlékeztetett:
az érzékenyítés már nem ismer határokat, az LMBTQ-lobbi azt szeretné, hogy a homoszexualitás és a genderideológia a gyermekeink életének részét képezze.
„Magyarország ennek állt ellen a gyermekvédelmi törvénnyel és a gyermekvédelmi népszavazás kezdeményezésével” – tette hozzá.
Koskovics Zoltán úgy fogalmazott,
a propaganda célja az, hogy a szekulárisabb gondolkodású embereket még távolabb rángassa a keresztény gyökerektől és értékektől, valamint felszámolja a hagyományos nemi szerepeket és családmodellt.
A december 7-i adás itt hallgatható meg: