Újra úton a HUMDA Zöld Életre Valók roadshow-ja

A Széchenyi Egyetemi Csoporthoz tartozó HUMDA Magyar Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt. Zöld Életre Valók komplex e-mobilitási roadshow-ja április 12. és 14. között Veszprémbe látogat a Rally Hungary ideje alatt. A roadshow célja, hogy a fenntartható és környezetbarát energiát a mindennapi élet részévé tegye és előmozdítsa a zöldátállást, hiszen a zöldenergia a magyar gazdaság jövője a háztartásokban, a közlekedésben és az iparban egyaránt.

2024. 04. 08. 15:47
A Rally Hungary alatt Veszprémbe látogat a HUMDA Zöld Életre Valók roadshow (Fotó: HUMDA)
Forrás: HUMDA
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A Rally Hungary verseny szervizparkjaiban, illetve a Veszprém Aréna előtt péntektől vasárnapig várják a szervezők az érdeklődőket óvodás kortól egészen az idős korosztályig. A HUMDA Zöld Életre Valók országos e-mobilitási és technológiai roadshow küldetése az ismeretterjesztés a hidrogén-technológiáról, az energiatárolásról és az elektromos járművekről, azok előnyeiről, működéséről, illetve környezeti vonatkozásairól. Az országjáráson a nagyközönség közterületi installációkkal és ingyenes aktivitásokkal találkozhat. A programokról részletesen a Zöld Életre Valók oldalon, valamint a HUMDA felületein lehet tájékozódni.

A technológiai bemutatók mellett az érdeklődők gokartszlalomban tehetik próbára tudásukat, a Road Safety parkban a közlekedésbiztonsággal ismerkedhet az egész család, illetve elektromosbusz- és e-autó-kiállítás is várja a látogatókat, valamint e-rollereket is ki lehet próbálni. Egy VR-szemüvegen számos, a zöldmobilitáshoz kapcsolódó virtuális „kiállítást” lehet megnézni, az energiatárolási megoldások iránt érdeklődők pedig egy interaktív falon találhatnak meg minden lényeges információt a korszerű technológiákról

– emelte ki Lázár László, a HUMDA kommunikációs vezetője.

A rendezvénysorozatba bekapcsolódik a HUMDA Zöld Életre Valók teljes médiamixet lefedő kommunikációs kampánya is, amelynek során április 30-ig napi rendszerességgel edukálnak a fenntarthatósággal, a környezettudatossággal, a hidrogéntechnológiával és a jövő közlekedésével kapcsolatos tartalmakkal. Egy külön erre a célra kialakított webapplikációban lehet majd feladatokat végrehajtani, és többek között elektromos kerékpárokat és rollereket, valamint féléves elektromos autóhasználatot lehet nyerni. Az értékes nyereményekért folyó versenyben az esélyek a Zöld Életre Valók roadshow-n is növelhetők – olvasható a cég közleményében.

 

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.