Helyreállították az eltört váltót, újra teljes kapacitással működik a Keleti pályaudvar

A vonatok menetrend szerint indulnak.

2024. 10. 22. 6:43
Illusztráció Forrás: Facebook / MÁV
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Zavartalan a vonatközlekedés a Keleti pályaudvaron, ismét korlátozás nélkül közlekedhetnek a vonatok kedd hajnaltól, miután a szakemberek hétfőn nem sokkal éjfél előtt befejezték a megrongálódott váltó teljes helyreállítását. 

A Mávinform közlése szerint így a Budapest–Hatvan–Miskolc és a Budapest–Újszász–Szolnok–Békéscsaba vonalon kedd hajnaltól menetrend szerint indult a vonatközlekedés.

Mint arról a Magyar Nemzet is beszámolt, hétfőn hajnalban, a Keleti pályaudvaron egy alacsony sebességgel haladó mozdony kisiklott. A szerelvényvonat nem szállított utast és senki nem sérült meg. A mozdonyvezető észlelte a pályahibát és ennek megfelelően cselekedett. A baleset okait a MÁV biztonsági szakemberei és a Közlekedési Hatóság is vizsgálja.

A MÁV-csoport vezérigazgatója, Hegyi Zsolt a baleset kapcsán azt írta: 

Azt kértem a kollégáimtól, hogy a jövő évre tervezett Keleti-programot előkészítve a legsürgősebb beavatkozásokat már az idei évben végezzük el. Ennek keretében november végéig bezárólag több, mint 200 aljat cserélünk ki, ezzel ugyanis javítjuk a váltók műszaki megbízhatóságát. 

Hegyi Zsolt hozzátette, jövőre pedig jöhet a nagy karbantartás, amely során egy időre a pályaudvar lezárására is szükség lesz, de érdemben javítja majd a Keleti vasúti közlekedését. 

 

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.