A pénteki nap megmutatta, miért van szükség Országos Haváriaközpontra a MÁV-csoportban. A kelenföldi műszaki krízishelyzet pedig azt is, miért van szükség a haváriaközpont előkészítésének felgyorsítására, hogy már januártól teljes hatáskörrel, országos lefedettséggel koordinálhassuk a gyors beavatkozású egységeket, az utastájékoztatást, valamint a pótló- és a mentesítő járatokat – fogalmazott videóbejegyzésében Hegyi Zsolt. A MÁV-csoport vezérigazgatója egyben köszönetét fejezte ki az utasoknak a türelmükért, a szolgálatot teljesítő kollégáinak pedig azért, hogy a jelenlegi szervezeti keretek között is igyekeztek gyors és érdemi megoldást találni a problémákra.
2025-ben már új szemléletű és gyakorlatú, központi támogatást is kapnak a munkájukhoz
– tette hozzá.
Borítókép: A haváriahelyzetekben a vonatpótló buszjáratok gyors megszervezése kiemelt feladat (Fotó: illusztráció)