„Az Opel a tavaly leforgatott és bemutatott, Mi vagyunk Azahriah című film produkciós irodájával állt szerződéses kapcsolatban,
az együttműködés lényege az új modellünk megjelenítése volt a filmben
– írta lapunknak az Opel ügyfélszolgálata. Hozzátették, az Opel saját szigorú céges szabályainak megfelelően semmilyen politikai tartalmú témában nem nyilvánít véleményt. A Opelnek mint Magyarország egyik legnépszerűbb márkájának az a hivatása, hogy ügyfeleit a lehető legjobban kiszolgálja politikai hovatartozástól függetlenül – fogalmaztak.

Mint arról lapunk hírt adott, Azahriah egy fideszeseket minősítő szöveget osztott meg, amelyben értelmileg és mentálisan is visszamaradott véglényeknek nevezett több millió magyar polgárt.
Gyönyörűen süt a nap, mert ő is tudja, hogy már csak az igazán szektás, értelmileg és mentálisan is visszamaradott véglények maradtak mint Fidesz-szavazók
– fogalmazott Azahriah.
Az előadó hamar rájöhetett, hogy a közönsége jelentős részét vérig sértette, ugyanis törölte a sértő szöveget. Ha a 2024-es EP-választásokat, vagy épp a Voks 2025 kampányt vesszük alapul, több mint kétmillió magyar embert nevezett mentálisan visszamaradottnak.
Korábban már megkerestük azokat a cégeket, amelyek az előadó támogatóiként tűntek fel a koncertjein, illetve a róla készült film plakátján, hogy fejtsék ki véleményüket a zenész gondolatmenetéről. Válasz híján a cégvezetőknek is írtunk. Arra voltunk kíváncsiak, hogy
- a cégek mit gondolnak a zenész posztjáról?;
- elhatárolódnak-e a kijelentésétől? Esetleg egyetértenek vele?;
- a továbbiakban tervezik-e támogatni a zenészt?
Borítókép: Azahriah itt még tapsol, biztos nem fideszeseknek (Fotó: MTI/Vasvári Tamás)