Elhagyja a CES-t a Microsoft

Itt mutatkozott be a VHS és a Blu-ray, a Comodore 64, a CD-lejátszó és az Xbox - mégis, 2013-ra megkophat a fénye az IT-kiállítások királyának.

Tóth Lívia
2011. 12. 22. 10:19
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Frank Shaw, a Microsoft vállalati kommunikációs alelnöke blogbejegyzésében nem félt rámutatni arra, hogy ha a cég versenyben akar maradni, bizony újra kell gondolnia eddigi működését, és új termékeket kell a piacra dobnia annak érdekében, hogy az IT világban eddig képviselt előkelő helyét továbbra is megőrizze.

„Az iparág gyorsan mozog, és még gyorsabban változik. Meg kell találnunk a legrövidebb utat ügyfeleinkhez, ennek az egyik legjobb módja pedig az, ha a kommunikációnkon is változtatunk” – fogalmazott blogbejegyzésében az alelnök.

A posztból az is kiderült, hogy a vállalat a kommunikációt illetően új utakat, új eszközöket keres termékei és szolgáltatásai bemutatására: a jövőben élni kíván a Facebook és Twitter lehetőségeinek kihasználásával, de weboldala fokozottabb használatával is megpróbálja majd elérni ügyfeleit.

Cikkünk nem ért véget, a folytatásért kattintson!

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.