Az Apple-é a tabletpiac hetven százaléka

Az Apple a második negyedévben a 2011-es év azonos időszakához képest 84 százalékkal növelte az eladásait. Április elseje és június harmincadika között több mint 17 millió iPad kelt el.

Dávid Imre
2012. 08. 15. 13:31
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Az IHS iSuppli felmérése szerint az Apple az idei év második negyedében tovább erősítette vezető helyét a táblagép-piacon: a globális eladások hetven százalékát a kaliforniai cég produkálta.

Az elemzőcég folyamatosan nyomon követi a nemzetközi értékesítések alakulását. Adataik szerint a Q2-ben a gyártók összesen 24,4 millió darab tabletet szállítottak ki. Az Apple 17 millió iPadet adott el, 84 százalékkal többet, mint 2011 azonos időszakában. A második helyezett Samsung 2,25 millió darabbal a piac 11 százalékát ellenőrzi, miközben a harmadik helyezett Amazon részesedése 13 százalékkal négy, a negyedik Barnes & Noble-é pedig 25 százalékkal két százalékra esett vissza.

Az IHS elemzése szerint az Apple utoljára 2011 első negyedévében volt ennyire erős. „Az Apple mindent megtett annak érdekében, hogy megerősítse vezető helyét a tabletpiacon - nyilatkozta Rhoda Alexander, az iSuppli táblagép- és monitorpiaccal foglalkozó kutatási csoportjának igazgatója. - A tervek szerint még idén szeptemberben bemutatják az iPad héthüvelykes változatát; egyértelmű az üzenet: hosszú távú domianciára készülnek."

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.