Az ikonikus Bambi üdítő visszatér

Egy horvátzsidányi palackozóüzem éleszti fel a legendás üdítőitalt, ősztől lehet kapni négy ízben.

null

Két évébe telt az egykori kockázati tőkebefektetéssel foglalkozó portfoliómenedzsernek, Dorogi Évának, hogy megszerezze a Bambi védjegyét. A horvátzsidányi ásványvízpalackozóba még négy éve szállt be a Dorogi család pénzügyi befektetőként; azt követően, hogy a család átvette a cég vezetését (akkor már Art Water Kft. néven), elindult a Bambi-projekt.

Az ikonikus üdítőital felélesztése 1,5 milliárd forintos projekt volt.

A hibrid gyártósor egy 840 millió forintos, részben hitelből, részben saját forrásból finanszírozott beruházásból épült fel, valamint 380 millió forintos uniós támogatásból. A gyártósoron felül felmerült költségek a termék receptúrájának kifejlesztéséhez kapcsolódtak, illetve a márkaépítési terv kidolgozásához, amit egy neves, korábban többek között a Bortársaságnak, a Librinek és a Sauskának is dolgozó márkaépítőhöz fűződtek.

Fotó: Pexels

A cégnél öt év megtérülési idővel számolnak.

Az új gyártósor üveges, PET-palackos, valamint újrahasznosított PLA-palackos szénsavas és szénsavmentes italok palackozására is alkalmas. Kezdetben négy ízzel (rebarbara, narancs–sevillai narancsvirág, gyömbér–boróka és citrusos citrom) ízekkel indulnak. Mindegyik üdítő természetes alapanyagokból készül majd, alacsony cukortartalommal (az eredeti Bambi 12 százalékos cukortartalmával szemben).

Fotó: Pexels

A bevezetést eredetileg idén nyárra időzítették volna, de a koronavírus-válság miatt inkább a kivárás mellett döntöttek. A tervek szerint az első évben négyezer partnerrel számolnak, akik hetente háromszáz üveggel rendelnek tőlük, egyelőre belföldön. Jövőre húszszázalékos növekedést céloztak meg, majd két év múlva új terméket dobnának piacra. A viszonteladók negyven százalékát adhatják a boltok, hatvan százalékát pedig az éttermek és a kávézók. Az üdítőital bolti ára 480 forint, vendéglátóhelyeken pedig 550-680 forint között lehet.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.