A felújítás egy év két hónapja alatt 16 kilométer villamospályát újítottak fel, 24 megállót építettek át, megújult az áramellátási rendszer, 20 kilométer felsővezetéket cseréltek ki, és felkészítették a vonalat a jövőre érkező, a mostani Tatra villamosoknál hosszabb spanyol, CAF gyártmányú szerelvények fogadására – írták.
A Bécsi út és a Közvágóhíd között a menetrend szerinti villamosközlekedést már nem akadályozó, befejező munkákat januárig elvégezik, egyebek mellett a végleges forgalmi rendet alakítják ki, növényeket telepítenek, és a vakok közlekedését könnyítő hangjelző berendezéseket szerelnek fel.
A BKK jelezte, hogy jelenleg is zajlik a vonal 3,2 kilométeres meghosszabbítása a Közvágóhíd végállomástól a Rákóczi híd – Szerémi út – Hengermalom út vonalon a Fehérvári úti ideiglenes végállomásig. Az újonnan épült vonalszakaszt várhatóan 2015 februárjában adják át az utasforgalomnak. Az 1-es villamosvonal kivitelezési költsége nettó 27,49 milliárd forint.
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!