A Media Markt hirdetéseit gyártó kreatívok a céges tárgyalóban szemlézik a titkárnő seggét, miközben unottan hencegnek a jövő havi utazási terveikkel, a céges autóikkal meg azokkal a tini gádzsikkal, akiket a héten szedtek fel.
A levegőben tesztoszteron és a szusi mellé érkezett vaszabi fanyar illata keveredik az önelégültséggel, a kivagyisággal és az arroganciával. A céges idillt a szomszédos irodából beviharzó grafikus lány rikoltása töri meg. Telefonját magasra tartva – kicsit a kreatívoknak is produkálva magát – színpadiasan felkiált: „Tényleg meghalt a David Bowie?! Ezt nem hiszem el!” Sunyin körbekémlel, hogy tényleg mindenki rá figyel-e, miközben az agyát erőlteti, hogy melyik is az a David Bowie. „Az a vékony, szőke srác, amelyik azt énekelte, hogy it’s such a perfect day?”
A kreatívok nem igazán tudnak mit kezdeni a hírrel. Márk megvonja a vállát, és arra gondol, hogy teker egy füves cigit – attól mindig kreatív lesz, ami most rá is fér. Neki amúgy is az elektronikus zenék jönnek be, életében nem hallgatott David Bowie-t. Bence még mindig a tegnapi partin mélázik, ahol szétmetamfetaminozva táncolt reggelig. David Bowie halálánál jobban érdekelné az a négy-öt óra, amiből momentán egy percre sem emlékszik. Kristófnak, aki alkoholista és a lelke mélyén homofób – bár ezt nyilvánosan nem kommunikálja, hiszen ebben a szakmában sosem lehet tudni –, a hír hallatán csak annyi jut eszébe, hogy „nocsak, egy buzival kevesebb”. A főnök, Steve – polgári nevén Mészáros Tóth István – azóta hívatja magát így, hogy az első céges bónuszából elment nyaralni Miamiba a barátnőjével. Az enervált csöndnek végül az ő kiáltása vet véget.
„Ki az a David Bowie?! Kit érdekel?! Miért vagyunk itt? Adjunk el mosógépet! Adjunk el hajszárítót! Adjunk el kenyérpirítót! Ezért vagyunk itt! Csináljunk pénzt! Sok-sok pénzt!” Ezeket a mondatokat egy céges tréningen tanulta, és titokban azóta is rendszeresen gyakorolja otthon, a tükör előtt. „Mi vagyunk a rock and roll, nem a David Bowie! Mi szarjuk a trendeket, mi vagyunk a rocksztárok! Lökjünk egy brainstormingot! Csináljunk pénzt!” Elégedetten néz körbe. Jó beszéd volt, a „pénz” szó többször is elhangzott, ahogy az a motivációs könyvekben meg van írva. A többiek azonban továbbra is fásultak, csüggedten nyomkodják a telefonjaikat. Steve arcvonásait szemmel látható erővel feszíti a húsz perce felrántott kokain – eszében sincs ennyiben hagyni a dolgot.