Bár Hajdú Péter egy hobbiállat ügyességével törleszkedik politikusokhoz, és válik e képessége révén miniszterelnök-közeli szocialista aranyifjúból fideszes médiaoligarchává, választott szenvedélyéhez, a televíziózáshoz legfeljebb annyi képessége van, amennyi egy jól tartott házikedvenctől elvárható. Hajdú szakmai és erkölcsi nívópálcáját leghívebben az a pár éve történt eset szemlélteti, amikor műsorában vendégét, a visszavonult úszónőt egykori pedofil bántalmazójával sokkolta le. Az ilyen esetekhez alkalmazott nemzetközi recept szerint a műsor szerkesztői csapdát állítanak a bántalmazónak, behívják egy semleges témára hivatkozva, és csak a stúdióban tudja meg, hogy felelősségre vonás következik. Hajdú Péter a fentiekből annyit értett meg, hogy kell a váratlan fordulat és a meglepetés, behívta tehát a stúdióba a gyanútlan úszónőt, ahol a kulisszák mögött már várakozott a pedofil elkövető, hogy a beszélgetés egy váratlan pillanatában, ezúttal tettestársa oldalán csapjon le egykori áldozatára, és szakítsa fel a régi sebeket – televíziózás Hajdú-módra.
Azt az egyedülállóan érdektelen és kínos show-műsort, amelynek első adása vasárnap este volt látható a TV2-n, épp ez a félreértés jellemzi. Hajdú védelmére szóljon, hogy ezúttal nem tapos meg civilizációs normákat, a late-night show működéséből azonban mindössze annyit ért, hogy ott a házigazda időről időre olyan szerepekben is megmutathatja magát, amelyek komfortzónáján kívül esnek: énekelhet, táncolhat vagy akár kézilabdázhat – ami rendszerint működik is egy olyan showman előadásában, akiben van némi színészi tehetség, szituációs készség és humor. Az pedig csak a kisebb baj, hogy Hajdú ezek egyikével sem rendelkezik, a nagyobb baj az, hogy a képernyőn egyáltalán nincs komfortzónája, nincs tehát honnan kilépnie – Hajdú Péter komfortzónája a kamerák kereszttüzén kívül van. Stand-upolni meg sem próbál, holott ez alapvető elvárás volna egy olyan műsorvezetővel szemben, aki Friderikusz és Fábry nyomában furakszik a képernyőre: „Most én jövök!” Csakhogy Hajdúnak még a riporteri munka alapjaival is súlyos gondjai vannak, hiszen beszélgetni nem képes, az előre egyeztetett kérdéseket kínosan adja elő, miközben szellemtelen tréfáit kellemetlen feszengés közepette ő maga és a nevetőgép egyaránt harsány derűvel jutalmazza: ha már bevásárolta magát a televíziózásba – ahogy Fásy Ádám a mulatós zene, Stadler József a futball világába –, hát minden pillanatát kiélvezi.