A Heves megyei hírportálon megjelent cikk szerint a mintegy 4,5 milliárd internetfelhasználó online, digitális tevékenysége a következő években még tovább fog nőni.
Mutatjuk, hol kell előkészíteni a hólapátot, több centi hó is eshet
A Heves megyei hírportálon megjelent cikk szerint a mintegy 4,5 milliárd internetfelhasználó online, digitális tevékenysége a következő években még tovább fog nőni.
Nagyon sok minden történhet egyetlen perc alatt: 2020-ban, a világot radikálisan megváltoztató járvány évében még jobban fellendül a netes forgalom, hiszen a mindennapi élet egyre több vonatkozásban – köztük a munka, oktatás, gazdaság, szórakozás – az online világba költözött.
Íme, egy szeptemberi átlagos perc történéseinek megoszlása a Visual Capitalist becslése alapján:
Mint a jól beazonosítható, jellegzetes logók melletti adatokból látható, egyetlen internetes perc alatt több mint 400 000 óra videót streamingelnek – azaz élőben közvetített videót néznek – a Netflixen, 500 órányit töltenek fel(!) a felhasználók a Youtube-ra, és közel 42 millió üzenetet osztanak meg a WhatsApp-on.
Ugyanezen internetes perc alatt az időszak másik két győztese is arat: több mint 6659 csomagot szállít le az Amazon, és statisztikai átlagban 208 333 ember vesz részt a Zoom-találkozókon.
Még mielőtt a Covid-19 bezárt üzleteket és a hagyományos kereskedelem, szolgáltatás sohasem látott bajait hozta volna el, az e-kereskedelem már virágzó iparág volt.
Pillanatnyilag a számítások szerint percenként egymillió dollárt költünk el online.
A cikk eredeti változata IDE kattintva érhető el.
Édesanyák a közösségi média használatáról: Ki mennyit posztol?
Bár a gyermeknevelés magánügy, az online közösségi média fontosságáról és hasznosságáról szülőként megoszlanak a vélemények. A TZMO Hungary édesanyákat kérdezett a témában.
Tudatos anyák
A kutatásában résztvevők többsége fiatal, 25-35 év közötti, egygyermekes anyuka, egy éven aluli gyermekkel. A válaszokból látszik, hogy módjával, okkal és okosan használják az online közösségi médiát, hiszen a válaszadók fele csupán néhány havonta posztol a gyerekről, alig 27% az, aki havonta, és elenyésző azoknak a száma, akik ennél rendszeresebben mutatják meg gyermeküket a nagyvilágnak. A tudatosság a mások által posztolt képeken is visszaköszön: a résztvevők 36%-a senkinek nem engedi, hogy a gyerekével vagy a gyerekéről posztoljon, 56%-nál pedig egyáltalán nem is jellemző, hogy a család vagy a barátok a gyerekről posztolnának, ami azért üdítő szám, mert a kölcsönös tisztelet egyre jellemzőbb az anyukák közvetlen környezetében is.
Ne lássa ország-világ
A válaszadók 75%-a tart tőle, hogy gyermeke képei illetéktelen kezekbe kerülnek. Ezt a tartózkodó álláspontot táplálhatják a közelmúltban kirobbant pedofil-botrány kapcsán napvilágra került riportok, amelyek felfedték, sokan az ismerősök Facebook profilját használják forrásnak, vagy a publikusra állított képeket egy egyszerű kereséssel letöltik. Talán ezért is van az, hogy a kutatásban résztvevők inkább a történeteket használják, és elővigyázatosságból csak Facebook vagy Instagram Story-ba töltenek fel képet gyermekükről. A történetek 24 óráig láthatók csak, és bár képernyőfotó készíthető róla, mégis valamelyest biztonságosabb alternatívának mutatkoznak az idővonalra feltöltött képekkel szemben.
Mutatjuk, hol kell előkészíteni a hólapátot, több centi hó is eshet
K...rva nagy következmények
Most jött: leesett az első hó, megbénult a közlekedés - buszbaleset is történt, erre el se indulj
Folyamatosan menekül a sajtó elől Magyar Péter + videó
"Tudjátok, hányas a kabát..." - máris balhézik a Házasság első látásra új sztárja
Zaluzsnij bejelentette: elkezdődött a harmadik világháború
Nagy Feró komoly gyanúba keveredett + videó
Las Vegas-i Nagydíj: Büntetés, Verstappen-gondok a nyitányon
Magyar Péter kínos magyarázkodásba kezdett, de nem volt benne sok köszönet
Máris megdőlt Mike Tyson rekordja, miután Lennox Lewis korábbi legyőzője 59 évesen ütötte ki ellenfelét
Stumpf magára rántotta a gyűlölettől bűzlő, saját maga által főzött kotyvalékát
Az UEFA döntött, s ezzel alaposan kibabrált a magyar válogatottal
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.