A Heves megyei hírportálon megjelent cikk szerint a mintegy 4,5 milliárd internetfelhasználó online, digitális tevékenysége a következő években még tovább fog nőni.
Ha ilyen kolbászt vett, ne egye meg, súlyos problémákat okozhat!
A Heves megyei hírportálon megjelent cikk szerint a mintegy 4,5 milliárd internetfelhasználó online, digitális tevékenysége a következő években még tovább fog nőni.
Nagyon sok minden történhet egyetlen perc alatt: 2020-ban, a világot radikálisan megváltoztató járvány évében még jobban fellendül a netes forgalom, hiszen a mindennapi élet egyre több vonatkozásban – köztük a munka, oktatás, gazdaság, szórakozás – az online világba költözött.
Íme, egy szeptemberi átlagos perc történéseinek megoszlása a Visual Capitalist becslése alapján:
Mint a jól beazonosítható, jellegzetes logók melletti adatokból látható, egyetlen internetes perc alatt több mint 400 000 óra videót streamingelnek – azaz élőben közvetített videót néznek – a Netflixen, 500 órányit töltenek fel(!) a felhasználók a Youtube-ra, és közel 42 millió üzenetet osztanak meg a WhatsApp-on.
Ugyanezen internetes perc alatt az időszak másik két győztese is arat: több mint 6659 csomagot szállít le az Amazon, és statisztikai átlagban 208 333 ember vesz részt a Zoom-találkozókon.
Még mielőtt a Covid-19 bezárt üzleteket és a hagyományos kereskedelem, szolgáltatás sohasem látott bajait hozta volna el, az e-kereskedelem már virágzó iparág volt.
Pillanatnyilag a számítások szerint percenként egymillió dollárt költünk el online.
A cikk eredeti változata IDE kattintva érhető el.
Édesanyák a közösségi média használatáról: Ki mennyit posztol?
Bár a gyermeknevelés magánügy, az online közösségi média fontosságáról és hasznosságáról szülőként megoszlanak a vélemények. A TZMO Hungary édesanyákat kérdezett a témában.
Tudatos anyák
A kutatásában résztvevők többsége fiatal, 25-35 év közötti, egygyermekes anyuka, egy éven aluli gyermekkel. A válaszokból látszik, hogy módjával, okkal és okosan használják az online közösségi médiát, hiszen a válaszadók fele csupán néhány havonta posztol a gyerekről, alig 27% az, aki havonta, és elenyésző azoknak a száma, akik ennél rendszeresebben mutatják meg gyermeküket a nagyvilágnak. A tudatosság a mások által posztolt képeken is visszaköszön: a résztvevők 36%-a senkinek nem engedi, hogy a gyerekével vagy a gyerekéről posztoljon, 56%-nál pedig egyáltalán nem is jellemző, hogy a család vagy a barátok a gyerekről posztolnának, ami azért üdítő szám, mert a kölcsönös tisztelet egyre jellemzőbb az anyukák közvetlen környezetében is.
Ne lássa ország-világ
A válaszadók 75%-a tart tőle, hogy gyermeke képei illetéktelen kezekbe kerülnek. Ezt a tartózkodó álláspontot táplálhatják a közelmúltban kirobbant pedofil-botrány kapcsán napvilágra került riportok, amelyek felfedték, sokan az ismerősök Facebook profilját használják forrásnak, vagy a publikusra állított képeket egy egyszerű kereséssel letöltik. Talán ezért is van az, hogy a kutatásban résztvevők inkább a történeteket használják, és elővigyázatosságból csak Facebook vagy Instagram Story-ba töltenek fel képet gyermekükről. A történetek 24 óráig láthatók csak, és bár képernyőfotó készíthető róla, mégis valamelyest biztonságosabb alternatívának mutatkoznak az idővonalra feltöltött képekkel szemben.
Ha ilyen kolbászt vett, ne egye meg, súlyos problémákat okozhat!
A Mi Hazánk is megszólalt a Lakatos Márk-botrányban + videó
Dancing with the Stars: nyilvános helyen látták csókolózni a műsor két sztárját
Teljes szélességben lezárták az Üllői utat
Ez már biztos: szakított Harry herceg és Meghan Markle
Mozog a Kárpát-medence: több száz földrengést regisztráltak
Xabi Alonso a Liverpool hat játékosát emelte ki, Szoboszlai is köztük van
Üvegvisszaváltás: ebben az üzletben már azt is szabályozzák, hogy mikor lehet felhasználni a kupont
A Liverpool lecsúszott rekordere 28 évesen csirkét árul futballozás helyett
Jönnek az uniós pénzek: három hazai fürdő is megújul
Döbbenetes részletek derültek ki Révész Zsuzsa meggyilkolásáról + videó
Fordulat az újbudai pedofilügyben – A baloldali önkormányzatig érhetnek a botrány szálai?
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.