Teljes megújulásra készül a legismertebb notebook márka

Egy hétre vagyunk az Apple idei utolsó nagy sajtótájékoztatójától, a vállalat 2020. november 10-én fogja megtartani a One more thing névre keresztelt eseményét – írja az origo.hu.

Forrás: ORIGO.HU2020. 11. 04. 19:44
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Ennek során várhatóan két dolgot jelent majd be: egyrészt útjára indíthatja a nyár óta nyilvánosan bétázó macOS 11 Big Sur operációs rendszerét, másrészt pedig leleplezi az első saját processzorát használó MacBook notebook példányokat.

A Bloomberg értesülései szerint első körben három gépben cseréli majd le az Intel Core processzorokat a saját fejlesztésű Apple A-Series modellekre: egy 13 hüvelykes MacBookban, egy szintén 13 hüvelykes MacBook Próban, továbbá egy 16 hüvelykes MacBook Próban debütálhat a technológiája. Ez a három a notebook külsőre állítólag körülbelül azonos lesz a jelenleg kapható modellekkel, az illetékesek csak jövőre kívánnak érdemi módosításokat eszközölni a termékcsalád megjelenésében.

A teljes cikket ITT olvashatja tovább.

Rendületlenül az Apple a világ legértékesebb márkája

Immár a nyolcadik egymást követő évben lett a legértékesebb márka az Interbrand amerikai tanácsadó vállalat globális rangsorában.

A 100 vállalatot rangsoroló Best Global Brands globális márkarangsorban az Apple márkaértéke 323 milliárd dollár, 38 százalékkal több a tavalyinál.

A tavalyi harmadik helyről a másodikra ugrott az Amazon, amelynek márkaértéke 60 százalékkal, 200,7 milliárd dollárra emelkedett. A negyedik helyről a harmadikra jött föl a Microsoft, a márka értéke 53 százalékkal, 166 milliárd dollárra nőtt. A tavalyi második helyről a negyedikre csúszott vissza a Google, márkaértéke egy százalékkal, 165,4 milliárd dollárra csökkent.

A tavaly hatodik Samsung az ötödik lett, márkaértéke két százalékkal, 62,3 milliárd dollárra emelkedett.

A tavaly ötödik Coca-Cola a hatodikra csúszott vissza, márkaértéke 10 százalékkal, 56,9 milliárd dollárra mérséklődött.

Nincs változás a következő négy helyen a legértékesebb márkák rangsorában: 7. a Toyota (az 51,6 milliárd dolláros márkaértéke nyolc százalékkal esett) a 8. a Mercedes-Benz (a 49,3 milliárd dolláros márkaértéke három százalékkal csökkent), a 9. a McDonald’s, (a 42,8 milliárd dolláros márkaértéke hat százalékkal esett vissza) és a 10. a Disney 40,8 milliárd dollár márkaértékkel, ami nyolc százalékkal alacsonyabb tavalyhoz képest.

Ez a tíz cég adta a százas listán szereplő vállalatok márkaértékének a felét.

Korábbi cikkünket ITT olvashatja tovább.

 

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.