Óriási sikertörténet a Xbox játékkonzol eszközökön és PC-n játszók számára egyaránt elérhető Xbox Game Pass játékbérlő, a Microsoft friss pénzügyi beszámolója szerint már 18 millió gamer fizet a gyakran a videojátékok Netflixének titulált szolgáltatásért. Legutóbb tavaly szeptemberben érkezett információ az előfizetők számáról, akkor 15 milliónál járt a szolgáltatás – olvasható az Origo cikkében.

Fotó: PIXABAY
Az Xbox Game Pass konzolos és számítógépes előfizetői száznál is több a játékbérlőben lévő játékkal játszhatnak szabadon, jó néhány nagy durranás is van a repertoárjában. Emellett az előfizetés Ultimate változatát választók a konzolos és a számítógépes kínálatához is hozzáférnek, elérhetik az EA Play játékbérlő kínálatát, plusz felhős játékstreameléssel a mobileszközeiken is játszhatnak az xCloudot támogató játékokkal.
Mindez ráadásul még csak a kezdet, a jövőben a Microsoft saját tulajdonú játékfejlesztő stúdióinak játékai az első naptól fogva elérhetőek lesznek az előfizetők számára, számos nagynevű fejlesztőcég után nemrég a komplett Bethesdát sikerült felvásárolni a vállalatnak.
A cikk teljes tartalma ide kattintva érhető el.
Kiderült melyik új generációs konzol a legkelendőbb
Még Amerikában is alig tartja a vezető szerepét a két új Xbox, a világ nagy részén a PS5 a sláger – olvasható az Origo cikkében.
Minden jel arra utal, hogy a Sony jelentős előnyt szerzett a Microsoft ellen a konzolháborúban. A PlayStation 5-ből ugyanis a jelentések szerint eddig kétszer annyi fogyott, mint az Xbox Series X és S konzol darabjaiból. A világ minden részén a PS5 a sláger, mindössze 12 országban népszerűbbek az Xboxok (köztük Amerikában, Kínában és Magyarországon is).
A GamingSmart adatai szerint a tavalyi év során összesen 4,48 millió PS5-öt vásároltak az emberek, míg új Xboxokból 2,4 millió talált gazdára. Pedig októberben fordított felállást jósolt sok szakértő.
Az elemzők 167 országot vizsgáltak, ebből az Xboxok csak 12-ben voltak keresettebbek, mint a Ps5. Amerikában ráadásul alig, 0,18 százalékkal tudta felülmúlni a Sonyt eladásokban a Microsoft. Kínában és Mexikóban már komolyabb volt a Microsoft előnye. A Sony uralma ellenére a Microsoft egyre inkább előre tör, az elmúlt évek trendje alapján hamarosan aggódhat a riválisa.
A teljes cikk ide kattintva érhető el.