Már 2021 második negyedévében elérhetőek lesznek a nagyobb elektronikai áruházak kínálatában az LG prémium notebookjai, amely egyben egy új termékkategória hazai bevezetését jelenti a vállalat történetében. Az LG ezzel Magyarországon kifejezetten a felső kategóriás üzleti laptopok szegmensét célozza az akár egész napos üzemidejű, alig 1 kg-os, nagy kijelzős – köztük 16 és 17 hüvelykes képátlójú – termékeivel.

Fotó: Pexels
Az LG Gram laptopok globális szinten jól ismert termékek, a gyártót pedig a hazai piacon az elmúlt egy évben tapasztalható, a home office térnyerésével összefüggésben megnövekedett vásárlói érdeklődés csak megerősítette döntésében az új termékcsoport magyarországi bevezetése mellett.
„Úgy látjuk, hogy a magyar piac egyre specifikusabb vásárlói igényeket kell, hogy kiszolgáljon ezen a területen, a jelenlegi kínálat pedig nem elégíti ki teljes mértékben azt. Ezért döntöttünk úgy, hogy prémium termékeinkkel mi is beszállunk a versenybe„ – mondta Orémus Eszter, az LG IT termékekért felelős marketingmenedzsere.
Az eredeti cikket ITT érheti el.
Kiemelt kép: Pexels
Okos elektromos járművek jönnek a mobilgyártótól
A hongkongi tőzsdén jelentette be a Xiaomi Corporation okos elektromos jármű iparágának elindítását. Lei Jun, a Xiaomi alapítója, elnöke és vezérigazgatója a bejelentés alkalmával elmondta, hogy az üzletág egy 100%-ban a Xiaomi tulajdonában lévő, másfél milliárd amerikai dollár befektetésével indított leányvállalat égisze alatt fog működni – derül ki az erdon.ro cikkéből.
Lei Jun lesz az okos elektromos járművek üzletág vezérigazgatója is.
„A döntést a Xiaomi partnereivel folytatott számos egyeztetést követően hoztuk meg, amire egy teljesen új terület felfedezéseként tekintünk” – nyilatkozta.
Mint mondta, figyelemmel kísérte a Xiaomi vezetői gárdáját a döntéshozatal során, az elektromos járművek piacát vizsgáló, szigorú és minden részletre kiterjedő kutatásaikat az elmúlt 75 nap során, a 85 megbeszélés több mint 200 iparági szakértővel, négy belső vezetői tanácskozást és két board meetinget, amelyek elvezettek a döntéshez. A Xiaomi rajongók töretlen támogatása és a Xiaomi értékeibe vetett bizalma szintén segítették a vállalatot a döntés meghozatalában – fogalmazott a vezérigazgató.