A Spotify negyedéves bevétele 2,69 milliárd euró volt a december végével záródott három hónapban, 24 százalékkal meghaladta az egy évvel korábbi 2,17 milliárd eurót.
A szolgáltatást havonta legalább egyszer igénybe vevők száma (MAU) a tavalyi negyedik negyedév végén 406 millió volt, ami 18 százalékkal múlta felül az egy évvel korábbit. A mutató javulása megfelelt a társaság saját előrejelzésének a felső határával és a szakértői becslésekkel.
A fizetős előfizetők száma 16 százalékkal, 180 millióra nőtt, ami szintén megegyezett az elemzői várakozásokkal.
A fizetős szolgáltatásokból származó bevétel a tavalyi utolsó negyedévben 22 százalékkal, 2,295 milliárd euróra nőtt. A hirdetési bevételek 40 százalékkal, 394 millió euróra emelkedtek.
A Spotify azzal számol, hogy a folyó negyedévben a fizetős előfizetők száma 183 millióra nő, a bevétel pedig a 2,6 milliárd euró lesz.