Nagyon jó ötletként tálalta szinte minden sajtóorgánum a forgóóra felújítását. Ezzel nincs is gond, valóban jobb, ha működik, mint ha nem. Az viszont kérdéses, hogy a rajta futó reklámok kit érdekelnek a felújítást végző cégen kívül. Elvégre eredeti feladata az idő és a hőmérséklet mutatása volt, nem egy elektronikai óriáscég reklámozása. Értem én, hogy felvállalták a feltehetően nem túl horribilis felújítási költségeket.
Cserébe arányos is lett volna, ha a hírekben bemondják, hogy ők csinálták, esetleg feltesznek valami egészen közelről látható apró matricát, hogy az ott várakozók is hálásak lehessenek, és mikor legközelebb valami kütyüt vesznek, kizárólag ez a cég jusson az eszükbe. De hogy a Nyugati téri forgóórán, pontosabban a Nyugati Téri Forgóórán a reklámözönben csak néha villanjon fel az idő és a celziusz, szerintem bosszantó.
A helyszín jelentős múlttal bír, az utóbbi negyven évben a város egyik legismertebb találkozóhelye. A naponta arra járók száma százezres nagyságrendű. A forgóóra nem utcabútor, nem is szobor, de mégis az utóbbihoz áll közelebb, mivel kommunikál az emberrel. Aki ránézett, annak elmondta az időt és a hőmérsékletet, most meg azt mondja, vegyél tabet. Persze ha ráérünk, megállhatunk és várakozhatunk, figyelve a kijelzőt. Én ma megtettem, a reklám és az időkijelzés aránya nagyon rossz, kérem. Őszintén megmondom, én sajnálom tőlük ezt a felületet.