A filmjelenetek operatőre és teljes stábja a gyermek anyja. A 36 éves Emily Hammond rendezi egy-egy emlékezetes film emlékezetes képének beállítását, ő a kellékes, és persze ő gondoskodik a főszereplő minden sztárszeszélyének kielégítéséről: étkezéséről, szállásáról, szórakozásáról.
A casting (szereplőválogatás) is rá hárul: ő válogatja ki csemetéje játékai közül a legalkalmasabbakat egy-egy jelenet fotójához. Így aztán a Cápa címűnél gyermeke babakádban fürdik, és eltátott szájjal csodálkozik rá egy felé közelítő műanyag halacskára, mely vicsorít ugyan, de legfeljebb 10 centis.
A keresztapában ágyban fekszik a gyermek, mellette egy plüss ló. (A film emlékezetes jelenete, amikor vérbe fagyva ébred egy férfi, mert kedvenc lova levágott fejét dugta a maffia az ágyába figyelmeztetésül és elrettentésül.)
A Tizenkét dühös ember babaváltozatában a fiúcska – kinek neve Arthur – gyerekasztalfőn elnököl, körötte plüssállat esküdtek „vitáznak”. (A fotó fekete-fehér, az anya még a Henry Fonda főszereplésével készült, legklasszikusabb filmváltozat „remake-jét készítette el.)
A Nyolcadik utas: a halál című filmből az idegen lény „hashasítását” ültette gyermeke világába az anya: vérengző kígyóféreg-szerűség helyett egy plüssmaci bújik elő Arthur babaruhájából a fiú gyomra táján.
Külső felvételi munkákba is belevágott anya és gyermeke: a csöppnyi Arthur homlokpántos Rambóként ücsörög a „dzsungelben” – egy kertben. Az anya ügyelt arra, hogy Arthur ruhájának felső része is rambói legyen.