A MySpace a Facebooknak esett áldozatul, a 2008-as aranykor 76 millió körüli havi látogatószáma nagyjából a felére csökkent 2010 közepére a comScore adatai szerint, és hónapról hónapra egyre rosszabb volt a helyzet.
Tavaly óta két fiatal befektető, Tim és Chris Vanderhook a közösségi portál új tulajdonosa. Ők zenei és szórakoztató-központként álmodták újra az oldalt, hétfői bejelentésük szerint pedig a decemberi újraindulás óta egymillióan csatlakoztak a szolgáltatáshoz. A comScore legfrissebb adatai alapján januárban növekedni tudott a MySpace látogatószáma, 4 százalékkal 25,1 millióra. Ilyen csaknem egy éve nem fordult elő, bár a forgalom még így is jóval alacsonyabb, mint a weboldal megvásárlásakor.
Chris Vanderhook szerint már nem céljuk a Facebookkal közösségi site-ként való versengés, inkább olyan szórakoztató oldallá szeretnének fejlődni, amelynek tartalmait más csatornákon előszeretettel osztják meg a userek.

Ez az oka annak, amiért Gyurcsányt ilyen hirtelen eltakarították