A Facebook kiütötte, de most éledezik a weboldal

Egymillió felhasználót szerzett új zenelejátszója decemberi indulása óta a közösségi oldalak piacán korábban vezető, az elmúlt időszakban azonban szabadesésbe került MySpace.

PR
2012. 02. 15. 13:20
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A MySpace a Facebooknak esett áldozatul, a 2008-as aranykor 76 millió körüli havi látogatószáma nagyjából a felére csökkent 2010 közepére a comScore adatai szerint, és hónapról hónapra egyre rosszabb volt a helyzet.

Tavaly óta két fiatal befektető, Tim és Chris Vanderhook a közösségi portál új tulajdonosa. Ők zenei és szórakoztató-központként álmodták újra az oldalt, hétfői bejelentésük szerint pedig a decemberi újraindulás óta egymillióan csatlakoztak a szolgáltatáshoz. A comScore legfrissebb adatai alapján januárban növekedni tudott a MySpace látogatószáma, 4 százalékkal 25,1 millióra. Ilyen csaknem egy éve nem fordult elő, bár a forgalom még így is jóval alacsonyabb, mint a weboldal megvásárlásakor.

Chris Vanderhook szerint már nem céljuk a Facebookkal közösségi site-ként való versengés, inkább olyan szórakoztató oldallá szeretnének fejlődni, amelynek tartalmait más csatornákon előszeretettel osztják meg a userek.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.