A MySpace a Facebooknak esett áldozatul, a 2008-as aranykor 76 millió körüli havi látogatószáma nagyjából a felére csökkent 2010 közepére a comScore adatai szerint, és hónapról hónapra egyre rosszabb volt a helyzet.
Tavaly óta két fiatal befektető, Tim és Chris Vanderhook a közösségi portál új tulajdonosa. Ők zenei és szórakoztató-központként álmodták újra az oldalt, hétfői bejelentésük szerint pedig a decemberi újraindulás óta egymillióan csatlakoztak a szolgáltatáshoz. A comScore legfrissebb adatai alapján januárban növekedni tudott a MySpace látogatószáma, 4 százalékkal 25,1 millióra. Ilyen csaknem egy éve nem fordult elő, bár a forgalom még így is jóval alacsonyabb, mint a weboldal megvásárlásakor.
Chris Vanderhook szerint már nem céljuk a Facebookkal közösségi site-ként való versengés, inkább olyan szórakoztató oldallá szeretnének fejlődni, amelynek tartalmait más csatornákon előszeretettel osztják meg a userek.
A Facebook kiütötte, de most éledezik a weboldal
Egymillió felhasználót szerzett új zenelejátszója decemberi indulása óta a közösségi oldalak piacán korábban vezető, az elmúlt időszakban azonban szabadesésbe került MySpace.
2012. 02. 15. 13:20
Komment
Összesen 0 komment
A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!
- Iratkozzon fel hírlevelünkre
- Csatlakozzon hozzánk Facebookon és Twitteren
- Kövesse csatornáinkat Instagrammon, Videán, YouTube-on és RSS-en
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!